Stagelopen

Zit je op de PABO of doe je de opleiding AD-PEP of OA? Binnen onze school vinden we het belangrijk om studenten een plek aan te bieden om goed opgeleid te worden tot een vakbekwame collega. Hierbij werken we vooral samen met PABO De Driestar in Gouda en het Hoornbeeck College in Kampen en Apeldoorn.

Voor alle studenten geldt dat we het belangrijk vinden dat ze goed worden begeleid. Dit gebeurt natuurlijk door onze collega's in de groepen waar je stageloopt, maar ook door onze schoolopleider. Zij is speciaal aangesteld om te zorgen voor een goede begeleiding van onze stagiaires en startende collega's.

PABO

Voor studenten die de voltijds- of SAM-opleiding doen, hebben we elk jaar één of twee stageplekken beschikbaar. Daarnaast zijn er binnen onze school een paar collega's die na de opleiding OA of AD-PEP doorstromen naar de PABO. Deze collega's bieden we een combinatie van werken en leren. Hierbij vinden ook wij het belangrijk dat de PABO-opleiding wordt afgerond. Daar investeren we in en begeleiden we onze collega's bij.

AD-PEP

Studenten die de AD-PEP opleiding doen, bieden we ook een stageplek. Ook dit kan als je de voltijdopleiding doet of in een combinatie van werken en leren.

OA

Onze onderwijsassistenten hebben oog voor het individuele kind, maar kunnen ook assisteren in de groepen. Naast onze OA-ers, die de opleiding als hebben afgerond of nog in opleiding zijn, bieden we ook plaats aan stagiaires van de voltijdopleiding.

Wil je meer weten over de mogelijkheden van stagelopen of de combinatie van werken en leren? Neem gerust contact met ons op!

Wil je meer weten over de mogelijkheden van stagelopen of de combinatie van werken en leren? Neem contact op met mw. H. (Hanneke) van Tol via hvantol@dsbaxschool.nl